O Zgodbicah

Kadar se starši malčkov pogovarjajo med seboj, vedno ugotovijo, da imajo njihovi otroci enake težave, da se v določeni fazi razvoja soočajo z enakimi ali vsaj podobnimi zagatami in da starši pogosto ne vedo, kako otroku pri premagovanju teh pomagati. To, da se soočajo s podobnimi izzivi, ni presenetljivo, saj gremo prav vsi skozi enake faze razvoja, ki oblikujejo našo rast in zorenje.

Zgodbice so za naše otroke ključnega pomena, saj jih učijo različnih vedenj in jim omogočajo, da hitreje predelajo čustva in prerastejo težave. Najsodobnejša znanstvena dognanja potrjujejo, da malčki razumejo vsebino zgodbic še preden znajo govoriti (okoli 10 – 12 meseca).

Otrok do vstopa v šolo doživlja intenziven telesni, čustveni in psihosocialni razvoj. Ker njegove možganske funckije še niso razvite dovolj, da bi znal presojati, kaj je res in kaj ne, popolnoma zaupa odzivom okolice, hkrati pa se sooča z razvojnimi nalogami, ki naj bi jih uspešno rešil. Pogosto so tudi starši v stiski, kako preprosto in na naraven način pomagati otroku, da bi razumel, zakaj se boji teme, kako naj ustavi močenje postelje, pogumno odkoraka v vrtec, se nauči deljenja igrač, spoštovanja, razumevanja drugačnosti ali celo odpravi težave z govorom in jecljanjem. Te težave so za otroke velike in grozeče, hkrati pa nimajo dovolj znanja ali izkušenj za uspešno rešitev. Da bi otrokom pomagali pri hitrejšem reševanju teh težav, sta zdaj na voljo dva inovativna priročnika:

Zdravilne zgodbice 1. del, namenjen malčkom od prvega pa do tretjega leta,

in Zdravilne zgodbice 2. del, namenjen predšolskim otrokom.